Resurse Umane

Tinind cont de conceptul de Resursa Umana, care reprezinta un concept foarte larg, concept ce contine foarte multe subdomenii de activitate, societatea noastra a venit in intampinarea clientilor sai prin acoperirea partilor cele mai vulnerabile axandu-se pe serviciile de administrare de personal si Calcul salarii(Payroll).

Serviciile noastre de administrare de personal includ: 

•     Auditul dosarelor de personal.
•     Gestionarea dosarelor de personal :
•     Intocmire contracte de munca;
•     Intocmire acte aditionale ;
•     Intocmire decizii incetare;
•     Elaborarea si intocmirea fiselor de post;
•     Intocmirea criteriilor de evaluare a performantelor profesionale;
•     Actualizarea periodica a dosarelor de personal, conform prevederilor legale: actualizarea informatiilor privind Casa de asigurari sociale de sanatate, persoane aflate in intretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri etc.;
•     Calculul corect, si eliberarea adeverintelor de vechime;
•     Intocmire documentatie obtinere indemnizatie crestere si ingrijire copil;
•     Intocmire documentatie concedieri individuale si concedieri colective;
•     Intocmire,administrare si completarea registrului de evidenta al salariatilor(REVISAL);
•     Gestionarea relatiilor cu ITM / Casa de Sanatate / Casa de Pensii;
•     Generarea de rapoarte privind structura personalului: turnover angajaţi, funcţii, membri de familie etc.;
•     Simulări globale ale costurilor salariale;
•     Actualizarea retroactivă şi corecterea greşelilor înregistrate în Registrul de evidenţă a salariaţilor.
 
Serviciile noastre de calcul salarii(payroll) includ: 
 
       Preluarea şi analizarea procesului intern de salarizare.
•       Prelucrare documentatie primita de la societate( pontaj, liste prime, certificate medicale,cereri de concediu odihna,fara plata, etc).
•       Intocmirea listelor de avans.
•       Intocmirea statelor de salarii.
•       Intocmirea borderoului cu tichetele de masa care sunt distibuite salariatilor.
•       Intocmirea fisierelor de incarcare plati bancare.
•       Intocmirea adeverintelor pentru banci;
•       Intocmirea adeverintelor de sanatate;
•       Intocmirea adeverintelor de venit(tip fisa fiscala);
•       Intocmirea si depunerea Declaratiei 112;
•       Intocmirea si depunerea Declaratiei 205 privind veniturile anuale realizate de salariati;
•       Intocmirea,si depunerea de adrese pentru recuperare sume Casa de Asigurari Sociale de Sanatate / Casa de Pensii;
•       Urmarirea recuperarii sumelor de la Casa de Asigurari Sociale de Sanatate;
•       Intocmirea fluturasilor de salariali si transmiterea lor;
•       Generarea rapoartelor salariale detaliate pe centre de cost, departamente, etc;
•       Calculul şi gestionarea datelor necesare plăţii taxelor şi contribuţiilor către autorităţi.